Spenótos-mozzarellás szűzérmék




Ez a hét a mélyhűtő "kievéséről" szól: abból igyekeztem főzni, ami le volt fagyasztva, mert holnap mélyhűtőkiolvasztás van kitűzve napirendre :) Mivel a spenót is kiolvad a művelet végére, gondoltam ma este spenótos kaja lesz... Nagy sikere lett! Oké, a fotó tényleg nem a legtutibb :):):)

Hozzávalók:

  • 50 dkg szűzérme, felszeletelve
  • olívaolaj
  • 3 nagy gerezd zúzott fokhagyma
  • olasz fűszerkeverék (én pizzafűszert használtam és még adtam hozzá extra bazsalikomot)
  • 20 dkg natúr krémsajt
  • 3 csomag mozzarella, felszeletelve
  • 40 dkg spenót
A sütőt kapcsoljuk 200 fokra. Amíg felmelegszik, el is készülünk az étel összeállításával!!!
A felszeletelt szűzérméket olívaolajjal locsoljuk meg, keverjük át és helyezzük egy tepsi aljára.
A húst sózzuk és borsozzuk.
A húsra lapátoljuk rá a krémsajtot, és egyengessük el. Erre jön a zúzott fokhagyma, szintén egyenletesen szétterítve, majd jöhet a fűszerkeverék.


A spenótot olívaolajon fonnyasszuk meg, és egy picit sózzuk. A levét csepegtessük le.
A lecsepegtetett spenót mehet a fokhagyma rétegre a tepsiben, erre pedig helyezzük rá a mozzarella szeleteket.

Az említett 200 fokon süssük addig, amíg szép pirosra nem sül a sajt. (nekünk egy kicsit túlsült, mert megfeledkeztünk róla... :) De így is nagyon finom volt!)

Megjegyzések