Krémsajtos-cukkinis csirkemell




A mindmegette.hu-ról van a recept, nagyon minimálisan változtattam rajta. Első olvasatra semmi extrának, kicsit talán túl egyszerűnek is tűnt, de minthogy csak cukkinim volt itthon, így mégis elkészítettem. Brutttttál fogadtatása volt, ráadásul az egy kiló csirkéből készült adagra is azt mondták kevés volt... "Talán sajnálod?" :):):):)

Hozzávalók:

  • 1 kg csirkemell, felkockázva
  • 2 nagyon nagy cukkini, felkockázva
  • olívaolaj
  • bors
  • 15-20 dkg (tömlős) krémsajt
  • 1,5 dl habtejszín
  • főtt tészta
Olívaolajon megpirítjuk a csirkemellet, majd amikor elfő a leve, hozzáadjuk a cukkinit is. Sózzuk, borsozzuk. A recept szerint roppanósra kell hagyni a cukkinit, de minthogy nálunk a lányok azt annyira nem szeretik, így annál azért egy kicsit tovább sütöttem-pároltam. Akkor adtam hozzá a krémsajtot, amikor a cukkini megfonnyadt, alaposan átforgattam, majd ráöntöttem a tejszínt is. Kicsit vegyük le a hőfokot, mert a sajt esetleg leéghet, főleg, amikor a tejszín besűrűsödik.
Saci szerint a tésztára szedve alaposan szórjuk meg parmezánnal, mert úgy az igazi :)

Megjegyzések