Kakukkfüves fetával töltött rántott csirkemell




A  femcafe.hu oldalon találtam sok-sok jobbnál jobb receptet csirkére, és minthogy épp volt itthon feta sajt, az a recept mellett tettem le a voksom, abban reménykedve, hogy Trixi is meg fogja kóstolni... Merthogy a fetát sem szereti... De ízlett neki is!!! Ilyenkor leírhatatlan a sikerélményem 😀😀😀

Hozzávalók:

  • 7-8 szelet, kiklopfolt csirkemell
  • 1 kisebb csomag fetasajt
  • bors
  • olívaolaj
  • napraforgó olaj
  • kakukkfű
  • a panírhoz liszt, tojás és kenyérmorzsa
A kiklopfolt húsok mindegyikét megsózzuk, megborsozzuk, kakukkfűvel megszórjuk, egy kiskanál olívaolajjal leöntjük, majd egy darab fetát teszünk rá és mint a palacsintát, feltekerjük. (A feta mérete a hússzelet méretétől is függ)
A hústekercseinket panírozzuk - kicsit féltem, hogy szétesnek majd a húshengereim és még tépelődtem is, hogy összefogjam e őket fogvájóval, de végül gondoltam kockáztatok :) 
A panírozott húsokat forró napraforgóolajban nem túl erős fokozaton (hogy szép lassan, alaposan átsüljenek a vastagabb húsok is) pirosra sütjük és már kész is! Nem esett szét egyik tekercs sem!!!
Krumplipürével és céklasalátával ették, egy morzsa sem maradt a vacsiból :):):)

Megjegyzések