Rántott húsos-sajtos töltött francia zsúrkenyér




A nagybevásárláskor azon tanakodtunk, mi is legyen az ebéd - ahányan voltunk annyi félét szerettünk volna enni. Jó lett volna tudni mit akarunk főzni, hogy célirányosan vásárolhassunk... És akkor Sacinak eszébe jutott, hogy az Instagramon, a Tasty oldalán látott egy nagyon jó receptet, nekem meg volt egy régóta elmentett leves receptem és már meg is volt, miket kell a kosárba pakolni.
Azt azért tudni kell, hogy nem egy öt perc alatt összedobható kajáról vam szó... Az oké, hogy a zsúrkenyeret készen megvesszük, de a csirkehúst fel kell keresztbe szeletelni, azokat kirántani, majd megsütni, sajtba becsomagolni, a kenyér közepébe beletuszkolni, vajas-fokhagymás öntettel leönteni, fóliába becsavarni és megsütni sütőben...De azt is el kell mondanom, hogy eszméletlenül bruttttál jó recept, alig tudták abbahagyni az evést 😀😀😀 Olyan lett, mint a tasty minden videojában lévő ínycsiklandó, szaftos, csupasajtos szendvicsei... Nem csak szép, de durván jó is :)
Ez egyébként egy nagy adag, tökéletes ha vendégeket várunk. Mi a maradékot lefagyasztottuk, hogy a sulis napokon felmelegítve,meglegyen a reggeli!

Hozzávalók:

  • 2 francia zsúrkenyér, mindegyik 4-5 darabra vágva keresztben, belét kicsit kiszedve
  • 60 dkg csirkemell, keresztben felszeletelve
  • panír alapanyagok: liszt, tojás, kenyérmorzsa
  • sajtszeletek (minden egyes kipanírozott húsdarabhoz kell egy sajtszelet)
  • 2 púpos evőkanál vaj, használat előtt felolvasztva
  • 2 evőkanál parmezán
  • 2 gerezd fokhagyma zúzva
  • 1 marék petrezselyem zöldje
Leírás előtt fotókba foglalva:



A hússzleteket kipanírozzuk, majd sajtba tekerjük. Én egy darab zsúrkenyérbe két db sajtos húst tuszkoltam be, majd azt a kenyérdarabot felszeleltem. így tettem, amíg el nem fogyott a kenyér és a hús. Fóliára helyeztem minden egyes felszeletelt darabot.
A felolvasztott vajba beletettem a parmezánt, petrezselymet és a fokhagymát és ezzel a keverékkel kentem át minden egyes kenyérszelet tetejét. Amikor felhasználtam a vajas keveréket, a fóliába belecsavartam minden kenyérdarabot és 175 fokra felmelegített sütőbe tettem és 20 percig sütöttem. Kicsomagoljuk a fóliából és már kész is!!!


Megjegyzések