Trixi kedvenc tésztasalátája





Gyűjtögetem a lányok kedvenc receptjeit, de Trixi elég kevés ételre vágja rá, hogy "Ez ízlik!", merthogy nagyon válogatós... Nem szereti a hagymát, a gombát, a brokkolit, a karfiolt, a sütőtököt, a céklát, stb. stb. Így elég nehéz kreatívnak lenni... Számára zöldséglevesnek tökéletesen megfelel a paradicsomleves csipetkével, és csak a paradicsomot és az uborkát eszi lelkesen... Még jó, hogy azért akad néhány gyümölcs, amit örömmel fogyaszt!

Hozzávalók:

  • 15 dkg főtt tészta (én most ezt csak azért készítettem makaróniból, mert ez megmaradt a tegnap előtti lazacos-spenótos tésztából, de ha választhattam volna, akkor valószínűleg masni tészta mellett tettem volna le a voksom))
  • 3 főtt baromfi virsli, felkarikázva
  • 1 alma, apróra kockázva
  • 3/4 doboz konzerv csemege kukorica (levét leszűrve)
  • 4 evőkanál majonéz
  • 2 evőkanál natúr joghurt
  • 1 evőkanál mustár 
  • bors
  • 1 csapott kiskanál eritrit (vagy cukor)
  • (1 fej felkockázott lila hagyma is ment volna a saliba, de tudtam, hogy akkor Trixi nem enné szívesen, így az most kimaradt...)
Mindent alaposan összekeverünk és legalább egy órára betesszük a hűtőbe hűlni. Az ízek akkor érnek jól össze, ha állt pár órát hidegben.


Megjegyzések